EY

EY-home
ey-header

Geïntegreerd jaarverslag
Waardecreatiemodel
Reportingwebsite
Fotografie & videocontent

 

EY

Reportingplatform

Het geïntegreerde jaarverslag 2017/2018 van EY (Ernst & Young Nederland LLP) continueert de vorig jaar ingezette reportingkoers: een visueel jaarverslag dat met krachtige en heldere infographics de strategische en operationele doelstellingen communiceert. In samenwerking met Bondt Communicatie (verantwoordelijk voor de teksten) en het reportingteam van EY heeft C&F Report een onderscheidend reportingplatform tot stand gebracht.

Nieuw is de videocontent die aan het jaarverslag is toegevoegd. In zeven interviews delen de partners en de voorzitter van de raad van bestuur inzichten, resultaten en ambities. De videocontent geeft verdieping en kleur aan de inhoud van het jaarverslag en maakt doelstellingen toegankelijk voor een breed stakeholderveld. Bovendien ontstaat er extra ‘traffic’ naar de reportingwebsite via de video posts op social media en wint het jaarverslag aan relevantie en versterkt de employer brand van EY.

De belangrijkste pijlers van het jaarverslag zijn: een samenvattende reportingwebsite met downloadcenter, strategische infographics, interviews met de belangrijkste partners van EY, een gekwantificeerd waardecreatiemodel, risicoradar, visuele omgevingsanalyse en een visueel strategisch framework. Samen met de GRI-rapportage en een strak opgemaakte jaarrekening is sprake van een eigentijds geïntegreerd jaarverslag waarmee EY tot de best in class in de accountancy- en adviesmarkt in Nederland behoort.

Scope C&F: strategische opzet, concept, design, fotografie, videocontent, online reportingplatform, pdf, inclusief alle pictogrammen, illustraties en visuals, procesbeheersing/kwaliteitscontrole.

magazine_EY_1
highlights-pages

Thema: oog voor maatschappelijk belang

EY heeft nadrukkelijk oog voor het maatschappelijk belang. Dat is essentieel om relevant te zijn voor zijn stakeholders. Vanuit de missie Building a better world zetten de EY’ers zich dagelijks in voor duurzame groei, talentontwikkeling en samenwerking waarbij digitale innovatie steeds belangrijker wordt.
Binnen het designconcept ‘oog voor omgeving’ komen partners en medewerkers naar voren in video’s en medewerkerstestimonials. Maak kennis met de bepalende partners en hun oog voor omgeving in het geïntegreerde jaarverslag 2017/2018.

EY-social-media-phones

Meer weten over integrated reporting?
p.koenders@cfreport.nl

Meer weten over reportingplatforms?
f.janssens@cfreport.nl