Nieuws

  • Article

    C&F Report krijgt FD Gazellen Award 2017

    C&F Report behoort tot de snelst groeiende ondernemingen van Nederland en ontvangt de FD Gazellen 2017. Dit is een jaarlijkse prijs die de redactie van het FD uitreikt aan groeiers 

    by
  • Article

    Het beste jaarverslag van Nederland?

    Het jaarverslag 2016 van Aalberts Industries is door de jury van de FD Henri Sijthoff-prijs genomineerd voor het beste jaarverslag van Nederland in de categorie AEX. De jury wil dat vooral de grote bedrijven

    by
  • Article

    Transparantiebenchmark 2016

    Het jaarverslag 2015 van Schiphol Group, opdrachtgever van C&F Report, stijgt van plaats 7 naar plaats 2 in de Transparantiebenchmark 2016. Op 17 november 2016 vond de uitreiking van de Kristalprijs 2016

    by
  • nieuws-anbi
    Article

    Impact reporting voor goede doelen

    Het is onze mening dat goede doelen en ANBI’s hun impact beter, sterker en visueler duidelijk moeten maken. Dit leidt tot transparantie en helderheid van de langetermijndoelstellingen

    by
  • stakeholderdialoog
    Article

    Stakeholderdialoog met impact!

    U overweegt een stakeholderdialoog maar twijfelt over de impact daarvan en u weet niet zo goed hoe u medewerkers en stakeholders erbij betrekt. U vindt MVO écht belangrijk en wilt dit integreren

    by
  • taartenfestival
    Article

    Taartenfestival bij C&F

    Reporting vraagt best om veel inspanning, mede gezien de gewenste kwaliteit van informatie, controle door een onafhankelijke accountant en de druk van de stringente publicatiedeadline.

    by
  • actuele trends
    Article

    Actuele trends in reporting

    Van data naar visuals en infographics Reportinganimaties: de samenvatting van strategie, kerncijfers en resultaten in een korte, attractieve animatiefilm (maximaal 3 minuten)

    by
  • structuur
    Article

    Structuur ‘brings the message across’

    Wat ons bij veel rapportages opvalt, is het gebrek aan structuur. Door middel van structuur biedt u stakeholders de mogelijkheid de voor hen relevante inhoud snel te vinden en zich verder te verdiepen

    by

C&F opereert vanuit de Total Identity Group en werkt samen met:
Total Identity: Identity & Branding, Total Active Media: Interaction & Activation en Koeweiden Postma: Design.
Samen positioneren en profileren we organisaties in een dynamische wereld.