Nieuws

  • Article

    Transparantiebenchmark 2016

    Het jaarverslag 2015 van Schiphol Group, opdrachtgever van C&F Report, stijgt van plaats 7 naar plaats 2 in de Transparantiebenchmark 2016. Op 17 november 2016 vond de uitreiking van de Kristalprijs 2016

    by
  • nieuws-anbi
    Article

    ANBI? Communiceer met uw jaarverslag!

    ANBI’s (Algemeen Nut Beogende Instellingen, zeg maar goede doelen) zijn sinds 2014 verplicht een jaarverslag te publiceren met een overzicht van activiteiten, financiële verantwoording,

    by
  • stakeholderdialoog
    Article

    Stakeholderdialoog met impact!

    U overweegt een stakeholderdialoog maar twijfelt over de impact daarvan en u weet niet zo goed hoe u medewerkers en stakeholders erbij betrekt. U vindt MVO écht belangrijk en wilt dit integreren

    by
  • taartenfestival
    Article

    Taartenfestival bij C&F

    Reporting vraagt best om veel inspanning, mede gezien de gewenste kwaliteit van informatie, controle door een onafhankelijke accountant en de druk van de stringente publicatiedeadline.

    by
  • actuele trends
    Article

    Actuele trends in reporting

    Van data naar visuals en infographics Reportinganimaties: de samenvatting van strategie, kerncijfers en resultaten in een korte, attractieve animatiefilm (maximaal 3 minuten)

    by
  • structuur
    Article

    Structuur ‘brings the message across’

    Wat ons bij veel rapportages opvalt, is het gebrek aan structuur. Door middel van structuur biedt u stakeholders de mogelijkheid de voor hen relevante inhoud snel te vinden en zich verder te verdiepen

    by
  • nieuws sijthof jury
    Article

    Lange(re)termijntrends in reporting

    Bedrijven zullen meer dan ooit ter verantwoording worden geroepen. Een goed jaarverslag helpt dit verantwoordingsvraagstuk op transparante wijze en vanuit een heldere, toegankelijke structuur op te lossen.

    by
  • nieuws-stappenplan
    Article

    Materialiteit in reporting; een stappenplan

    De G4-richtlijnen van het Global Reporting Initiative maken een visie op MVO-kernonderwerpen en gerelateerde MVO-issues noodzakelijk. Organisaties moeten hierbij alle kern- en subonderwerpen

    by

C&F opereert vanuit de Total Identity Group en werkt samen met:
Total Identity: Identity & Branding, Total Active Media: Interaction & Activation en Koeweiden Postma: Design.
Samen positioneren en profileren we organisaties in een dynamische wereld.