CF Report heeft het digitale jaarverslag van het familiebedrijf Jumbo Food Group begeleid, ontwikkeld en geproduceerd. 100% Digital: een novum in reporting!
De samenwerking tussen Jumbo en CF Report is dit jaar begonnen en heeft direct tot een enorme kwaliteitssprong geleid. Met “Samen zijn we Jumbo” is Jumbo’s waardeketen centraal gesteld en daarmee hebben we het #reporting framework op een herkenbare en heldere manier voorbereid op CSRD compliancy.
Daarnaast heeft Jumbo een start gemaakt met connectiviteit: het verband tussen strategie, korte- en lange termijndoelen en resultaten. Zo zijn de belangrijkste ketenpartners en stakeholders verbonden in #waardecreatie.
“Samen zijn we Jumbo”, de storyline die wij voor het verslag hebben ontwikkeld, is vertaald in prachtige dubbelinterviews, heldere en informatieve strategische visuals, videoportretten en een video-interview met CEO Ton van Veen.
In samenwerking met F19 en onze HappyHorizon-collega’s van Gracious hebben we een custom digitaal platform gerealiseerd waarin de voordelen van F19 digital reporting tooling gecombineerd zijn met meer flexibiliteit in design en online-ervaring. Het complete jaarverslag, inclusief uitgebreide Jaarrekening, is zowel digitaal als in pdf bereikbaar en getuigt van een multichannel aanpak op basis van een gevalideerde data- en contentbron.
Ook interesse in een (digital) reporting? Neem voor meer informatie contact op met Felix Janssens.