Jaarverslag WDP 2023

Confident in what lies ahead

Sinds 2021 is CF Report de reporting partner van WDP. wij hebben afgelopen jaren stappen gezet in het reporting framework waarin waardecreatie, en voorbereid op verwachtingen en eisen rondom green financing en ESG kaders.

Maar wat verwacht je van een jaarverslag van een toonaangevende vastgoedontwikkelaar in warehouses?

• Compliant aan wet- en regelgeving, in lijn met CSRD richtlijnen en doelstellingen?
  • Een gedegen en transparant verslag van het vastgoed dat vertrouwen moet creëren bij investeerders en financierders?
  • Helder overzicht van strategische doelstellingen in het licht van de waardecreatie voor alle stakehouders?
  • Een inzicht in de dilemma’s van veranderende financiële markten, grondschaarste, klimaatadaptatie en biodiversiteit. Ja, …

… Maar waarom? Omdat CF Report is trots dat we een next step in reporting hebben gerealiseerd. Met journalistieke boardroom interviews, cartografische overzichten en cool design en strategische visuals. Vanuit onze rol hebben wij verplichtingen en verwachtingen geïntegreerd in een Reporting Storyline op basis van het DNA van WDP.

Met enthousiasme, kennis en ervaring hebben wij het jaarverslag met Sturnis-tooling in drie talen, inclusief een reporting website, gerealiseerd.

Meer weten over Integrated reporting voor vastgoed en projectontwikkelaars? Mail of bel ons en wij gaan graag in gesprek!

This is a staging environment