Wessanen

Integrated report 2017
Meerwaarde in MVO zichtbaar gemaakt
Strategisch advies en SWOT-analyse
Visuele uitwerking strategische propositie: ‘Connecting to nature’
Native English eindredactie

Wessanen

Het beursgenoteerde (AMX) Wessanen (bijna 1.200 medewerkers, omzet € 625 miljoen) heeft een strategische ­metamorfose achter de rug en concentreert zich volledig op de combinatie van Healthier food, Healthier people & Healthier planet. Dit komt volledig tot uiting in het Annual Report 2017, waarin waardecreatie en de nieuwe strategische propositie centraal staan. Hiervoor ontwikkelde C&F een waardecreatieboom en een visuele benadering van alle reportingitems, van performance ­highlights, missie, visie en strategie tot duurzaamheidsprestaties en het duurzame Wessanen-portfolio met core brands. C&F Report was ook verantwoordelijk voor de native English eindredactie waarbij intensief met de klant werd samengewerkt. Het verslag kwam in cocreatie tot stand in het ­C&F-softwareplatform Smart Connect. Samen met het reportingteam van Wessanen werd zo een onderscheidend jaarverslag gerealiseerd.

Scope C&F: strategisch advies, ontwikkeling waardecreatiemodel, contentbijdrage, eindredactie (native English), MVO-advies, designconcept, volledige visualisatie, opzet, opmaak, alle pictogrammen, infographics, strategische visuals, drukwerk, interactieve pdf, procesbeheersing en kwaliteitscontrole.