Wereldhave

wereldhave
wereldhave

Interactief jaarverslag 2015, bestaande uit drie delen:
• Management summary
• Annual report
• Performance indicators
 

Wereldhave

Wereldhave is beursgenoteerd (AMX) en investeert in middelgrote winkelcentra in Nederland, België, Frankrijk en Finland.
In totaal bezoeken bijna 157 miljoen consumenten de 35 winkelcentra van Wereldhave. Tot voor kort investeerde Wereldhave ook in kantoren. Om de strategische focus op uitsluitend winkelcentra duidelijk te markeren, werd extra aandacht gegeven aan het integrated annual report 2015. Samen met C&F werd een driedelige reportingstrategie ontwikkeld. In een interactieve en nagenoeg compleet visuele managementsamenvatting kunnen stakeholders de belangrijkste kerncijfers, kengetallen en reportinghoofdlijnen snel en makkelijk tot zich nemen. Verdere toelichting en de complete jaarrekening vinden lezers in een apart interactief tweede deel. In het eveneens interactieve deel drie wordt de voortgang van de CSR-doelstellingen weergegeven in aparte CSR-informatie. Met dit reportingdrieluik onderscheidt Wereldhave zich.

Scope C&F: strategisch advies, structuur, opzet, visuele link tussen de drie reportingdelen, reporting dashboards, designconcept, volledige visualisatie, opmaak, alle pictogrammen, infographics, strategische visuals, interactieve pdf, procesbeheersing, kwaliteitscontrole, cocreatie in Smart Connect.

wereldhave
wereldhave
wereldhave
wereldhave
wereldhave