Wereldhave

WERELDHAVE_mockup-01

Interactief jaarverslag 2016
Strategisch en MVO-advies
Strategiemodel
Toegankelijke visuele en clickable structuur: Results, Strategy, Operations, Sustainability en Governance & Risk
Toegankelijke visuele MVO-structuur: Bricks, People, Partners en Society

Wereldhave

Wereldhave is beursgenoteerd (AMX) en investeert in middelgrote winkelcentra in Nederland, België, Frankrijk en Finland. In totaal bezoeken bijna 155 miljoen consumenten de 32 winkelcentra van Wereldhave. C&F gaf advies hoe de succesvolle Wereldhave-strategie het beste gepresenteerd kan worden, inclusief het hierbij behorende MVO-beleid. Er werden in dit kader strategische visuals en een reporting framework en -visual ontwikkeld bestaande uit de volgende onderdelen: results, Strategy, Operations, Sustainability en Governance & Risk. Deze blokken werden niet alleen met iconen gevisualiseerd, maar vormen ook aparte clickable sessies in het verslag. Hierdoor ontstaat een heldere structuur. Voor MVO werd een separate gevisualiseerde structuur bedacht met vier MVO-pijlers: Bricks, People, Partners en Society. Voor iedere pijler worden ambities, doelstellingen en voortgang kort en visueel weergeven. Pakkende interviews met de CEO en CFO, alsmede met meerdere stakeholders geven extra duiding aan de Wereldhave-strategie. Het resultaat is goed leesbare, interactieve, aantrekkelijk vormgeven jaarverslag. Met dit reportingaanpak onderscheidt Wereldhave zich.

Scope C&F: strategisch advies, structuur, opzet, reporting dashboards, designconcept, volledige visualisatie, opmaak, alle pictogrammen, infographics, strategische visuals, aantrekkelijk ogende tabellen, interactieve pdf, inclusief procesbeheersing en kwaliteitscontrole

WERELDHAVE-3
WERELDHAVE_GRAFIEK-2
WERELDHAVE-2
WERELDHAVE_GRAFIEK-1
016