Wereldhave

WERELDHAVE_mockup-01

Interactief jaarverslag 2016
Strategisch en MVO-advies
Strategiemodel
Toegankelijke visuele structuur: Results, Strategy, Operations, Sustainability en Governance & Risk
Toegankelijke visuele MVO-structuur: Bricks, People, Partners en Society

Wereldhave

Wereldhave is beursgenoteerd (AMX) en investeert in middelgrote winkelcentra in Nederland, België, Frankrijk en Finland. In totaal bezoeken bijna 155 miljoen consumenten de 32 winkelcentra van Wereldhave. C&F gaf advies over hoe de succesvolle Wereldhave-strategie het beste kan worden gepresenteerd , inclusief het hierbij behorende MVO-beleid. C&F Report ontwikkelde in dit kader strategische visuals en een reporting framework en -visual, bestaande uit de volgende onderdelen: Results, Strategy, Operations, Sustainability en Governance & Risk. Deze blokken zijn niet alleen met iconen gevisualiseerd, maar vormen ook separaat aan te klikken delen van het verslag. Hierdoor ontstaat een heldere structuur. Voor MVO werd een separate gevisualiseerde structuur bedacht met vier MVO-pijlers: Bricks, People, Partners en Society. Voor iedere pijler worden ambities, doelstellingen en voortgang kort en visueel weergeven. Pakkende interviews met de CEO en CFO, alsmede met meerdere stakeholders geven extra duiding aan de Wereldhave-strategie. Het resultaat is een goed leesbaar, interactief en aantrekkelijk vormgegeven jaarverslag. Met deze reportingaanpak onderscheidt Wereldhave zich van zijn concurrenten.

Scope C&F: strategisch advies, structuur, opzet, reporting dashboards, designconcept, volledige visualisatie, opmaak, alle pictogrammen, infographics, strategische visuals, aantrekkelijk vormgegeven tabellen, interactieve pdf, inclusief procesbeheersing en kwaliteitscontrole.

WERELDHAVE-3
WERELDHAVE_GRAFIEK-2
WERELDHAVE-2
WERELDHAVE_GRAFIEK-1